Comunicat Cas Castor: davant l’arxivament de la querella, anunciem que recorrerem.

El 21 de juny s’ha conegut la notícia de l’arxivament de la nostra querella #CasoCastor per part de la jutgessa Lamela, que rebutja investigar el cas seguint l’informe de la Fiscalia, que sol·licita que es desestimi la querella i s’arxivin les actuacions.

Des del grup promotor del Caso Castor -conformat per l’Observatori del Deute en la Globalització (ODG), el col·lectiu activista Xnet i l’Institut de Drets Humans de Catalunya- anunciem que evidentment recorrerem a la sala de l’Audiència Nacional, i quan el nostre equip jurídic estudiï l’acta, facilitarem més detalls.

Artícle en ElSalto: Lamela archiva la querella criminal contra Florentino Pérez y cinco exministros por el Castor
El Observatorio de la Deuda en la Globalización, Xnet y el Instituto de Derechos Humanos de Catalunya anuncian que recurrirán la sentencia.

Els companys energètics de la UE: dos activistes d’Azerbaidjan condemnats a 6,5 i 7,5 anys

alfons

La COP25 només ha servit per rentar la imatge de les empreses contaminants, davant de les propostes de la Cimera Social pel Clima

El deute de Castor: passat, present i futur.