Ràdio 4 | COP28 decebedora, Impactes en la Salut i Sistemes d’Alerta


Acabades de tornar de la COP28 a Dubai, les expertes Clàudia Custodio i Bruna Cañada de l’Observatori pel Deute en la Globalització, lamenten la poca ambició del text final de la Cimera que proposa tan sols una davallada sostinguda de les emissions, reduint l’ús de combustibles fòssils.

Les investigadores Carolyn Daher i Claudia García-Vaz de ISGlobal reclamen mesures contundents per part dels governs europeus per reduir la contaminació ambiental produïda sobretot per l’ús dels cotxes.

L’experta en Sistemes d’Alerta Sanitària, Rachel Lowe, del Supercomputing Center, explica com ha de ser la connexió entre els serveis sanitaris i els serveis climàtics i meteorològics per alertar i preparar-se davant fenòmens provocats pel canvi climàtic.

Escolta’l aquí.

Contingut relacionat

El perill de les fuites de gas al mar Bàltic | Tot es mou – TV3

MartaPerez

Max Carbonell / Ràdio Barberà / Impactes de la industria turística i la seva relació amb les finances i el mercat immobiliari

emma

Entrevista Alfons Pérez / Tot a Europa Rne4 /

emma