Xarxanet / Ecofeminisme vs. coronavirus – WebinarsODG


La pandemia de la covid19 ha evidenciat la crisi de cures estructural? I l’ecològica? A quina ‘normalitat’ hem de tornar en la postpandèmia? Yayo Herrero, d’Ecologistes en Acció, respon.

Per trobar la vacuna contra el capitalisme, l’Observatori del Deute en la Globalització organitza setmanalment un Cicle de webinars al voltant del coronavirus. En la cinquena edició, Yayo Herrero, antropòloga, enginyera tècnica, educadora social, professora, investigadora i activista ecofeminista membre d’Ecologistes en Acció.

Autora: Marta Rius
Publicado en: Xarxanet, 22 de abril de 2020
Enlace: https://xarxanet.org/ambiental/noticies/lectures-ecofeministes-sobre-la-crisi-del-coronavirus

Related posts

Cooperació Catalana 484 | Ja està tot perdut? Reflexions sobre els acords de la COP28 i properes passes

anna.celma

“Els feminismes i els ecologismes tenen una lluita comuna contra l’actual model biocida” | Xarxanet

MartaPerez

El perill de les fuites de gas al mar Bàltic | Tot es mou – TV3

MartaPerez