ladislao.jpg

En record del company Ladis


Avui som més pobres. Des del dissabte 6 de desembre de 2014, quan Ladis se’n va anar, som més pobres i ens quedem més orfes. Va marxar un lluitador de la justícia social, un exemple de l’ecologisme coherent i racional, un conversador infatigable, el de les millers de batalles. Ara bé, ens queden les seves ensenyances, la seva inspiració, la seva visió àmplia, integradora i complexa, la seva cerca del rigor, el seu amor per “posar números” als discursos i les seves ganes de “fer-ho possible”.
En aquests moments tan durs ens enrecordem de la seva família, dels seus companys i companyes en les milers de batalles socials, i com a part d’aquestes els hi enviem una afectuosa abraçada.

Related posts

El nou marc de governança econòmica europea no dona resposta als reptes de la transició ecològica justa

MartaPerez

Presentacions de “Pactes Verds en temps de pandèmies” a València i Euskal Herria

MartaPerez

El Pla Juncker: el joc dels mercats financers com a solució a la crisi?

emma