Ràdio 4 | El turisme que ve, literatura guiri i el Hard Rock


La Júlia Martí, investigadora de l’ODG en béns comuns, analitza que simbolitza el projecte del Hard Rock dins del model econòmic actual

Davant la massificació turística que vivim cada any analitzem altres propostes que procuren deixar la menor petjada en el viatge, amb Agnès Ensesa fundadora de Travel With Consciencia Eco Expeditions i Noemí Fuster de l’ICM i promotora del projecte Sant Joan Sostenible a la Barceloneta.

Amb Pau Cusí revisem els mites dels turistes a la Costa Brava i la gent que hi treballa, gràcies al seu recull de contes “La Garota entre les Dents” (Brunzits edit).

Amb Júlia Martí investigadora de l’ODG expliquem els impactes ambientals i socials de la instal·lació al camp de Tarragona del macro casino de joc Hard Rock.

El podeu escoltar aquí.

Contingut relacionat

Jornal | De la consciència a l’acció: la transició cap a un consum conscient

anna.celma

Especial La Sexta Columna: Fons europeus | Entrevista a Nicola Scherer

MartaPerez

El municipalismo contra la falsa solución turística: hacia una sociedad urbana vivible

emma