Alfons Pérez / Sostenible.cat / “Hem fet un crit per generar força col·lectiva i no deixar que altres decideixin el nostre futur”


Alfons Pérez ha dirigit la publicació Pactes Verds en temps de pandèmies. El futur es disputa ara, de  l’Observatori del Deute en la Globalització (ODG), entitat en la qual treballa com a investigador. Aquest llibre, gratuït per tothom, és sens dubte una lectura imprescindible per obtenir claredat en aquests temps, que auguren canvis profunds. Sens dubte, la pandèmia ha accelerat l’arribada d’un nou cicle de crisi (sanitària, climàtica, ambiental, feminista, etc.)  que mai no va desaparèixer del tot i que s’entrellaça i s’amplifica amb altres reptes globals del segle XXI. Aquest treball pretén arribar a l’arrel dels reptes als qual ens enfrontem, i empoderar-nos per construir un nou sistema cultura i econòmic que possibiliti una forma de vida en dignitat i protegeixi la salut global, la dels essers humans i el planeta. Conversem amb ell sobre algunes qüestions relacionades amb aquests reptes.

Autor: entrevista a l’Alfons Pérez.
Publicat a: Sostenible.cat, 1 de febrer 2021.
Enllaç: https://www.sostenible.cat/entrevista/alfons-perez-hem-fet-un-crit-per-generar-forca-collectiva-i-no-deixar-que-altres

Related posts

Sentit Crític | Límits al capital i abundància per la vida

anna.celma

El deute públic i l’empobriment dels treballadors: el revers de les dades optimistes sobre l’economia catalana | Públic

MartaPerez

Deu demandes socials per a després de la crisi de la Covid-19

emma