Entrevista sobre l’estudi “La Ruta del Tomàquet”


Descarregar arxiu   


Entrevista realitzada per Albert García, Director de “La Terra”, la revista de la Unió de Pagesos.

 

Adjuntem la part escrita també de la entrevista (per accedir a tota la Revista, vegeu: http://uniopagesos.cat/2014-05-30-09-04-13/subscripcio-en-paper).

Per veure l’informe “La Ruta del Tomàquet”: https://odg.cat/ca/publication/informe-odg-la-ruta-del-tomaquet-eines-de-reflexio-cap-una-nova-cultura-del-consum-urb-0

Altres articles relacionats:

– “Pà amb tomàquet… holandés”. Antonio Cerrillo, La Vanguardia, 5 de abril de 2014.(https://odg.cat/es/blog/pa-amb-tomaquet-holandes)

– “El Fin del pan con tomate”. Gustavo Duch. El Periódico de Catalunya, 12 de mayo de 2014 (https://odg.cat/es/blog/el-fin-del-pan-con-tomate)

– “Los empresarios españoles son los peores…condiciones laborales en la “Almería marroquí””. Olivier Chantry y Mónica Vargas, ODG, Setmanari La Directa, 11 de diciembre de 2013 (https://odg.cat/es/blog/los-empresarios-espanoles-son-los-peores-condiciones-laborales-en-la-almeria-marroqui)

Descarregar arxiu   

Related posts

Visita de Moisés Borges, activista del MAB Brasil

emma

França hauria d’oposar-se a la construcció del gasoducte Midcat

emma

La COP25 només ha servit per rentar la imatge de les empreses contaminants, davant de les propostes de la Cimera Social pel Clima

emma