Alfons Pérez / Crític / Tornem a rescatar les elits corporatives?

El model d’injectar diners públics als grans bancs que es va fer durant el període 2008-2019 es reprodueix ara per beneficiar les grans corporacions privades de tot Europa

Les converses quotidianes que tenim a diari sobre la situació de pandèmia semblen coincidir en que aquest curs 2020-21 serà d’impasse. Però, en realitat, aquest curs serà determinant. I és que actualment s’estan debatent i aprovant paquets exprés de polítiques, sota el paraigües de la lluita contra els múltiples efectes de la Covid-19, que escapen del debat i l’escrutini públic que requeririen. Moltes d’aquestes polítiques apuntalen actors corporatius, endeuten desmesuradament les institucions públiques, exposen a persones treballadores i posen en seriós risc la nostra privacitat i l’avenç en polítiques de gènere, medi ambient i emergència climàtica.

Vam rescatar bancs, ara toquen les grans corporacions.

Autor: Alfons Pérez.
Publicat a: Crític, 2 de octubre de 2020
Enllaç: https://www.elcritic.cat/opinio/alfons-perez/tornem-a-rescatar-les-elits-corporatives-67162

Alfons Pérez / Sostenible / COVID-19 i justícia climàtica: repensant-se en temps de crisi(s)